NELER DİNLEDİK BİZ, NELER...

İSTANBUL ŞEHİR BANDOSU

03 Haziran 2026 Çarşamba 18:17

1 Haziran 1927’de İstanbul şehrinde müzik yapmak ve bando elemanları yetiştirmek üzere kuruldu. Yaz aylarında haftada dört gün açık havada konserler veren, diğer günlerde resmi törenlere katılan bandonun kadrosu 50 kişiydi.

Kış ayları yeni eserler öğrenme ve repertuvar çalışmalarıyla geçiyordu. İstanbul Şehir Armonisi adını da almış bandoyu çeşitli zaman aralıklarında Hulusi Öktem, Cemil Dölener, Asım Güzey, Mehmet Öğretir, Önder Bali yönetmişti.



Diğer Haberler

KUPA DÖRTLÜSÜ
KUPA DÖRTLÜSÜ
08 Haziran 2026 Pazartesi 18:11

RİTM 68
RİTM 68
07 Haziran 2026 Pazar 17:05

GRUP SEKSTET
GRUP SEKSTET
06 Haziran 2026 Cumartesi 18:20

ZEKAİ APAYDIN ORKESTRASI
ZEKAİ APAYDIN ORKESTRASI
05 Haziran 2026 Cuma 18:01

JÜPİTERLER
JÜPİTERLER
04 Haziran 2026 Perşembe 18:16

3+3
3+3
02 Haziran 2026 Salı 06:42

ÜSTÜN POYRAZ SET
ÜSTÜN POYRAZ SET
01 Haziran 2026 Pazartesi 09:30